Hemma, nyduschad och fresch!

Skönt med en dusch, var ett tag sen sist. Började växa spindelväv lite här och var och ett grönt moln som luktade prutt var ständigt omkring mig. Men nu är det BORTA! Nu luktar jag nyponsoppa! sköööönt.
Efter skolan gick jag till täby centrum och inhandlade följande:
BUS (Brun utan sol)
Ögonskugga
Ögonbryns penna
Puder
Nagellack
BH
Trosor

Tänkte att man skulle stila till sig inför helgen ju! Lite senare idag ska jag träffa Patricia hon ska få sina UGS som mamma köpt i Dublin och jag ska få 2 strumppaket jag glömde hos henne. Har nämligen köpt det till systers pojkvän och hans far, visst är jag en snäller?
Första gången jag testar H&M smink, blir intressant att se...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0