Tre so called "things"

Tre saker jag inte förstår mig på: bitterf****r, när man "provskjuter" raketer på nyår, tändstickstest
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: badbomder, stringtrosa, jumust
Tre saker jag gör just nu: småläser en bok, lyssnar på musik, degar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: hjälpa fattiga, bli rik, bli miljardär
Tre saker jag kan: vissla, dansa, sjunga
Tre saker jag inte kan: stå på händer, dansa bra, sjunga fint
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: dig själv, bra musik, dina fisar
Tre saker jag skulle vilja lära mig: handvolter, gå på händer, matematik
Tre favoriträtter:
Fish n Chips, El maco, Chilisoppa med tigerräkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0