Vad, det är inte min grej!

Jag har städat mitt rum, slängt ut den snygga men opraktiska mattan som samlar massa skit! Mamma tyckte mitt rum var äckligt och att det bara låg trosor, kvitton och smutstvätt överallt. Håller jag med henne? Nej. För det är nämligen så att Mitt rum skildrar en rebellisk ung flicka som hatar att städa och som inte bryr sig om hennes rum är ostädat, luktar skunk och ser ut som en ungkarlslya, för det är JAG och det måste man acceptera. Dock är det ganska fint när det är städat, men kan ha en tendens att bli tråkigt. Hur som haver så ska jag vädra nu, och det är 
-11° ute. Blir skönt att sova sen...
hitta en skitfräään bild också, varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0