Chippididoda

Hej bloggen. Det var längesen sist, har tittat på dig och tyckt att du var fin. Så nu skriver jag i dig. Det har hänt jättemycket nu när jag tänker efter. Hade jag inte tänkt efter så hade jag sagt att inte mycket har hänt, men nu har det ju det och nu ska jag berätta.

Till en början har jag lagt mig under kniven. Jag har fått ett jobb på Max. Jag har börjat spela fotboll. Jag har fyllt 18 år och jag har lämnat dåliga saker bakom mig. För gott!

Min sommar var vanlig, hann med en utlandsresa, skärgården och mycket liv hemma i staden. Inget jag kan klaga på. Men jag vill klaga på att det har varit för lite pengar i bokplånen. Hade varit skönt om man slapp tigga av mamma. Men nu är det löst. Och allt som krävdes var att sälja elgitarren och skaffa ett jobb, enkelt? Eh ja!
Nu ligger jag i min säng och hostar. Tack vare alla personer som kommer med virus till skolan. Tack! Ni är verkligen assköna. Läs lapparna på skoltoaletten! Det står där att man ska vara hemma om man är sjuk. Det gäller hela tiden inte bara när det är svininfluensa. Med det sagt så ska jag dricka hostmedicin och kolla på femte säsongen av Sex and the City. Ni vet sånt man gör istället för att gå till skolan när man är sjuk.


Hejdå bloggen!


bild på mig från Cypern i sommras



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Det där med att vara sjuk i skolan är så fruktansvärt ocoolt. Man ska vara hemma och inte plåga sig själv o andra i skolan.



peace out

2010-09-15 @ 19:49:27
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Charlene

Håller med dig, så jävla ocoolt! Det måste ske en ändring, basta!



X

2010-09-15 @ 19:55:20
URL: http://charlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0