Dansa i neon, flyga på matta till Akropolis!

Hello dicks! Sitter nu vid mitt skrivbord och skriver. Har inte gjort så mycket idag bara vart i skolan, funnit botemedel mot cancer, hängt i Täby Centrum och intervjuat. Ikväll ska jag avstå från alkohol, har varit otaggad på det ett tag nu. Känns skönt att slippa vakna med betongkeps dagen efter också! Så det blir The Sims 3 hemma hos lökeN istället.
Haha juste! Satt på buss 614 och det är en busschaufför på den som är så jävla skön. Han är biffig, har silvriga snabba glajjer och säger alltid "TJA!" med ett glatt humör när man stiger ombord. De som inte hinner med bussen riktigt måste göra en min för att få gå på haha, så jävla bra! Jag funderar på att ge honom något för att han är så jävla härlig, människor som honom uppskattas och det vill jag visa. Någon som har en idé?
Nu kom mamma och lilla Chloe så ska springa ner och hälsa!
bild på lilla Chloe och jag, hon är mycket större nu den fjärten men hitta ingen annan bild på oss två

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: fan va kul! jag älskar sims!!!:D haha



jag ska ut å partaja med mina tjejer idag hade jag tänkt:D

2010-09-25 @ 09:15:20
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0