God afton!

Hejsan cyberz! Jag har precis gjort klart http://gsis.blogg.se/ bloggdesign. Satt och pilla med paint och grejer nu när mitt photoshop laggar loss. Asgay! Så jag ska fixa det snyggare i skolan där det finns photoshop.
Jag har prov imorgon från en sak till en annan. Jag har läst typ tre sidor, bra jobbat! Medeltiden har jag prov på. Hur jobbigt är inte det? Det är så jobbigt det där med årtal, hålla reda på och jadajadajada! Kan inte Medeltiden bara vara jätte enkel? Typ människorna levde lyckliga i alla sina dagar, sådde frön och lyssna på The Beatles. Då skulle jag slippa stirra på min Historia bok och kunna göra vettigare saker som att sy lajvkläder och öva på alvspråk.
På tal om lajv så ska jag och Natasha förmodligen lajva i helgen. Fyfan va kul, vi har ju smsat på alviska om hur exalterade vi är inför detta. Jag och Natasha är typ riktiga halvalver. Vi har varsit alvöra, skit ballt tycker jag.
Nu ska jag krypa ner i min säng med min historia bok och älska med den.

Godnatt mina små gosisar!




Bild från 9E reunion, hos mig

Kommentarer
Postat av: Natasha Goulden

Saritha santos gareth tinaj foris Azeroth alaj, EVOL// SARGOS

2010-09-22 @ 22:06:52
URL: http://gsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0