Goodmorning trainwreck!

Jag ser verkligen sjuk ut denna morgon. Det ser typ ut som att jag hade the time of my life igår och att jag idag bär den fetaste betongkepsen. Men icke! Nej, jag är nämligen fortfarande sjuk och hostar like there is no tomorrow. Idag är det studiebesök på medeltidsmuseet och tror vad ni vill men jag ville faktiskt gärna gå. Hade varit kul att få träffa CarroT också. Men högre makter tycker att jag ska få lida istället. Måste ligga något bakom detta. Karma?

Nu sitter jag här med en kopp te och en Crumpet och tycker synd om mig själv.
Juste! Jag har fått ett stort, snyggt vitt SKRIVBORD! Äntligen säger jag bara.
Nu ska jag titta på SATC <3


Skrivbordet, stolen har mamma gjort och trosor hänger på den...
Min frukost, en crumpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0