Räknar får får?

Snart dax för sänghalmen. Men innan det en lång varm dusch. Jag kom hem från jobbet för en timme sen och jag känner mig FRISK! Tackar Apotekare Gyllenblom, ni vet den mystiska hostmedicinen som jag drack idag. Det var verkligen en "DUNDERKUR" för jag har inte hostat sen dess!
Imorgon är det fredag, då blir det skola och jobb så jag kommer vara död på kvällen. Men jag ska inte hänga läpp för det. Jobb ger pengar och pengar ger mig frihet. Ska spara ihop en shoppingresa till England och så ska jag spara till en till Berlin resa. Sist jag var i Berlin såg jag inget av staden. Jag såg mitt Hostel, pizzerian bredvid mitt hostel, LIDL och vägen till och från klubben Matrix. Så nästa gång vill jag utforska staden lite mycket mer!

Ha det gott!
bild från Berlin, februari 2010



Den berömde Senor Sierra, han väcktes till liv när jag var på tysk eftersfest


Schvettitg inne på en tysk underground techno klubb







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0