Varför?

Jag fick inte mycket sömn inatt pga att jag somnade klockan ett. Jag stressade till skolan och när jag ska göra entré in i min lektionssal så är den tom. Faktum är att hela skolan var tom men det tyckte jag inte var konstigt. När jag ska ta upp telefonen och ringa en klasskamrat kommer jag på att det är en alldeles underbar idrottsdag idag... Jag kan liksom inte attenda den, jag har vart sjuk! Det vore dumt att bli sjuk igen så jag bestämde mig för att åka raka vägen hem igen. Vill egentligen sova lite men är rädd att bli sen till jobbet.

Tänkte ladda upp massa coola bilder från Cypern senare...
om ni undrar.
bilden har ingenting med texten att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0